Jak u nás kempovali opravdoví CYKLO-GLOBETROTTERS

06.08.2014 20:00

Je podvečer a dělám údržbu bazénu, když slyším od našeho krámku "Hallo, do you speak english?" ... "Yes I do ... I think so." Zjišťuji, že jde o dvě ženy a muže kteří na první pohled jedou dlouhou trasu s veškerou výbavou na svých kolech. Hledají kemp, na žadný v okolí si v danou chvíli nevzpomínám. Nabízím jim že se společně na naší wifi podíváme zda něco v okolí najdeme. Paní říká že se už dívali a nejbližší je 20km daleko a že je to pro ně příliš. Nábízím jim proto možnost stanovat u nás na zahradě, když se Janet (jak se mi později představila) ujistila že to mysím vážně tak mi nabídla že za přenocování zaplatí ... to ale odmítám a budu rád když budou mými hosty. Jedná se o zmiňovanou Janet jejího manžela Jay a jejich kamarádku Jennifer. Manželé jsou ze spojených států a Jennifer ze Španělska.

Po seznámení a zabydlení jsem využil ideální příležitosti pro WELCOME DRINK :) a nabídnul jim domácí slivovici, Jay s díky odmítnul ale dámy si daly a hlavně Janette po ochutnání konstatovala že je silná :) ... byl jsem moc rád, že mam možnost, si s někým jehož angličtinu nemám naposlouchanou popovídat a ještě vetší radost že jsem téměř všemu rozumněl na poprvé a na zbytek jsem se doptal :).

Dozvěděl jsem se o nich a jejich životě spoustu zajímavých věcí. Jsou z Oregonu, Janette přednáší na univerzitě zdraví životní styl, Jay je resp. byl zdravotní bratr, oba dva přerušili resp. ukončili práci aby mohli uskutečnit svoji plánovanou cestu z Osla do Isanbulu, přičemž už dříve uskutečnili cestu kolem světa na kolech. Jakmile projedou všechny krajiny které mají naplánované vrátí se zase do svých prací. Večer si udělali ohynek na přenosném ohništi které si moc pochvalovali .. švagřice Petro ... ješete jednou dekujeme.

Druhý den jsem se podíval na jejich blog a zjistil že jsou to opravdu řízci :) ... jejich pohled na naše setkání můžete čist zdehle.

 

—————

Zpět